poniedziałek, 12 lipca 2010

Słowacja, Wysokie Tatry - Żabi Koń i Vysoka

10.07.10 - kierunek Żabi Koń (2291 mnpm)

spotkanie ekipy w Strbskim Pleso. ruszamy na szlak...


mijamy Zabie Plesa



podchodzimy pod ścianę Żabiego Konia

na linie z Mariuszem

turnia Żabiego Konia w całej swej okazałości

jak się dobrze przyjrzeć, można dostrzec małą sylwetkę Rafała zakładającego przeloty
poniżej ja na pierwszym wyciągu
czekamy aż pierwszy zespół zwolni ścianę...

...i idziemy dalej. jeszcze tylko dwa wyciągi
widoki ze szczytu Żabiego Konia. poniżej Morskie Oko i Czarny Staw pod Rysami
widok na stronę Słowacką
i ponownie spojrzenie na stronę Polską
na zdjęciu z Mariuszem L.
szczytowy, skalny "słupek graniczny"
w tle Marcin i Mariusz L. przygotowujący się do zjazdu
zjeżdżamy na dół

wieczór nad Zabimi Plasami




11.07.10 - kierunek Vysoka (2547 mnpm)

niedzielny poranek i powoli wyłaniające się zza Tatrzańskich szczytów słońce



w drodze do Chaty pod Rysami



zasłużony rest przed atakiem Vysokiej
część ekipy na ganku Chaty pod Rysami - Ula, Mariusz L., Marta, Roksana i ja
w drodze do najsławniejszego wychodka w Tatrach
widok z wnętrza toalety - przepiękny



ruszamy na Vysoką

na zdjęciu z Darkiem
ostatni postój przed wejściem na szczyt. na zdjęciu z Martą i Rafałem zaczytanym w topo


Vysoka zdobyta! jesteśmy wyżej niż Rysy



"Ja akurat marzenia górskie mam pod powiekami. To jest mój oddech, moje życie..."

przed zejściem do Złomiskowej Doliny
jak sama nazwa wskazuje - idziemy przez kupę skalnego "złomu"...



Chata Popradske Pleso
opuszczamy schronisko. poniżej Marta i Dorota
ostatnie spojrzenie w stronę Tatr... wracamy do domu.
podziękowania dla całej ekipy za świetny wyjazd!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.